Kdo nikdy nestavěl nový web a zároveň neměnil firemní identitu, jako by nežil. Měsíce diskusí, ujasňování toho, co vlastně chcete, kdo jste, co a komu chcete sdělit, pak přetavování do designu, claimu, webu, „pinkání” sem tam, další diskuse, někdy o zásadní věci, jindy o slovíčka, či odstín barvy… Zdánlivě nepodstatné, ale opravdu jen zdánlivě.
Nám tenhle proces přinesl spoustu zajímavých vhledů zvenčí, ale i sladění uvnitř firmy. Díky Tomáši Kostkanovi a jeho studiu Anfas jsme si ve Spectrasolu naplno uvědomili, kam jsme se za těch několik let posunuli, na čem můžeme stavět a jak lépe tohle všechno komunikovat.
Pěkný pohled „pod pokličku” téhle proměny nabízí studie Anfasu, kterému ještě jednou děkujeme za skvělou spolupráci!
Případová studie od Anfasu, který rádi doporučujeme, je k našemu rebrandingu tady.